انتخابات يا انتصاب از سوي مقامات بالا؟

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت

انتخابات رياست فدراسيون هاي ورزشي بعد از مدت ها سردرگمي بالاخره طي هفته هاي آينده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي«فردا» بعد از مطرح شدن طرح تغيير نام سازمان تربيت بدني به وزارت ورزش و جوانان، اين شائبه به وجود آمد كه بالاخره فدراسيون هاي ورزشي سر و ساماني گرفته و در آستانه مسابقات المپيك 2012 لندن، وضعيت ورزشكاران و بودجه هاي ورزشي به حالت عادي باز مي گردد.

اين در حالي بود كه پس از انتخاب عباسي به عنوان وزير ورزش و جوانان، وي نيز مانند روساي پيشين ورزش، استقلال و پرسپوليس را مهم ترين اولويت كاري خود قرار داد و پس از دو سال سردرگمي، اعضاي هيئت مديره و مديرعامل دو تيم پرطرفدار پايتخت را انتخاب نمود.

بالاخره بعد از چهار ماه سردرگمي، نوبت به فدراسيون هاي ورزشي رسيد تا با برگزاري انتخابات و مشخص شدن روساي اين فدراسيون ها، اميدهاي اهالي ورزش براي درخشش ورزشكاران ايراني در المپيك بيش از گذشته شود.

از سوي ديگر در اين مدت ۱۰ تن از رؤسا و سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی به دلیل پایان یافتن ماموریتشان در این فدراسیون‌ها عملا به صورت غیر قانونی در پست خود فعالیت می‌کردند كه برخي از آنان همچنان در پست هاي مديريتي خود به صورت غير قانوني به كار خود ادامه مي دهند.

مهلت قانونی ریاست بر فدراسیون‌های کشتی از اسفند سال گذشته، ورزش‌های رزمی و سه گانه، والیبال، پهلوانی و زورخانه‌ای از ماه‌های آبان و آذر، و سوارکاری از اردیبهشت امسال به پایان رسیده و در فدراسیون‌های ژیمناستیک، دوومیدانی، روستایی و عشایری، بدنسازی و پرورش اندام هم که با سرپرست اداره می‌شوند، خبری از حکم سرپرستی جدید نبود.

در اين بين وزارت ورزش در اولين گام اقدام به ثبت نام از كانديداهاي رياست فدراسيون هاي دو و ميداني، كشتي، واليبال، ژيمناستيك، كونگ فو و كوهنوردي نمود تا وضعيت آنها هر چه زودتر مشخص شود. اما در اين بين هنوز برخي فدراسيون هاي ورزشي وجود دارند كه وضعيت فعاليت آنها مشخص نيست و با توجه به نزديك شدن به المپيك، بايد هر چه زودتر انتخاب روساي اين فدراسيون ها نيز مشخص گردد.

البته در همين اولين گام هراس از فرمايشي بودن انتخابات و حمايت از برخي از نامزدها و در نهايت معرفي فرد مورد نظر وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئيس افزايش يافته است.  تمديد يك روزه مهلت ثبت نام از نامزدهاي رياست فدراسيون‌هاي چوگان، کشتي و کوهنوردي هر چند به بهانه تعطيلات هفته گذشته رخ داد اما نگراني را براي معرفي افراد جديد از سوي وزارت ورزش و جوانان و در نهايت تاثير معرفي اين افراد روي آراي مجامع بيشتر کرد.

بنابراين گزارش با افزايش ورود افراد سفارشي به ورزش حضور چهره هاي نزديك به وزارت ورزش و جوانان اين احتمال وجود دارد كه پارتي بازي جاي ضوابط را در انتخابات فدراسيون هاي ورزشي گرفته و اين انتخابات عملا به نوعي انتصابات تبديل شود.

فهرست کامل نامزدهايي که در انتخابات رياست فدراسيون‌هاي کشتي، واليبال، ژيمناستيک، کونگ فو و کوهنوردي ثبت نام کرده‌اند به شرح زير است:
 


 


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 18:2 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir